بستری حدود ۵ هزار کرونایی در بیمارستان‌های نزاجا

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بیمارستان هاجر با کادر درمانی مجرب جزو پیشتازترین و پیشگام‌ترین بیمارستان‌ها در حوزه پذیرش بیماران کرونایی است.

  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین تجلیل از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان هاجر ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) گفت: بیمارستان هاجر در حوزه پذیرش بیمازان کرونایی، پیشتازترین و پیشگام‌ترین بیمارستان‌های کشور است.

  وی با اشاره به تقدیم شهدای مدافع سلامت ارتش در حوزه کرونا افزود: ارتش در دوران دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرد که ۴۶ هزار از این شهدای گرانقدر از نیروی زمینی ارتش است، نیروی زمینی ارتش در دفاع از حریم اهل بیت (ع) نیز ۸ شهید تقدیم انقلاب کرد و در مقطع کنونی و در حوزه بیماری کرونا تا کنون ۸ شهید مدافع سلامت تقدیم کشور عزیزمان داشته است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به اینکه تعداد ۲۸ بیمارستان نزاجا از اولین روز شیوع بیماری کرونا در خدمت بیماران کرونایی هستند خاطر نشان کرد: حدود ۵ هزار بیمار کرونایی در ببمارستان‌های نزاجا بستری شده اند که این آمار بیانگر حضور موثر و همه جانبه کادر درمانی مجرب است که از اولین روز‌های شیوع کرونا در صحنه حاضر بودند.




برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نزاجا,کرونا

تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 | 13:18 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت